مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 07:352023-08-01سياسي

خبرخوب| ماجرای صدور مجوز برای زنان جزیره


امروز قرار است مهمان خانه یک خیر اردبیلی شویم آن هم در روزی که بازماندگان وصیت نامه را باز می کنند، بعد از توقف کوتاهی در اردبیل می زنیم به دل دریا و مهمان جزیره هنگام می شویم.

- گروه خبرخوب: بعد از یک سالی که صبح اول وقت با بسته خبرخوب روزانه شرفیاب حضور می شویم عادت کردید به خوب دیدن و درست دیدن؟ اصلاً در این مدت تلاشی کردید تا نگاهتان را به اطراف تغییر دهید؟ جوابتان هرچه باشد، ما بر سر عهدمان هستیم و هر روز می آییم با روایتی متفاوت از روزمره های یک زندگی معمولی در کشورمان ایران.

امروز اول کار مهمان خانه یک خیر اردبیلی می شویم آن هم در روزی که قرار است بازماندگان وصیت نامه را باز کنند، از اردبیل دستتان را می گیریم و می زنیم به دل دریا و به اندازه چند خط، مهمان صفای وجود زنان جزیره هنگام استان هرمزگان می شویم.

بعد از آن هم با یک نوبرانه خودمان را می رسانیم به خانه معلولان قطع نخاعی و ایستگاه آخر هم ایستگاه فولاد است! *روایت وصیت نامه خیر اردبیلی! بابا به مادر نشانی وصیت نامه را گفته بود و سپرده بود سرم را که زمین گذاشتم وقتی مراسم کفن و دفن تمام شد و سرتان خلوت شد، دور هم بنشینید و وصیت نامه را باز کنید و بخوانید.

بعد از مراسم هفتم بود که خانه خلوت شد و مادر دلش در تب و تاب بود که شوهر اهل دلش که در زمان حیات خیرش به خیلی ها رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرخوب| ماجرای صدور مجوز برای زنان جزیره

خبرخوب| ماجرای صدور مجوز برای زنان جزیره